Dental Plus Skip to content

Dental Plus fiXit szolgáltatás *****************************************

1. Általános 

1.1 Mi az a Dental Plus fiXit? 

A Dental Plus fiXit a KaVo kézidarabok gyári javítási rendszere: egy online alapú kézidarab javítási rendszer, amely során Ön a kiválasztja a Dental Plus fiXit online felületen a javítási szolgálatást, mi pedig a megrendelés után GLS futárt küldünk az eszközért. A Dental Plus KaVo műhelyébe beérkezve garantált szakértelemmel és eredeti KaVo alkatrészekkel elvégezzük a javítást majd futárszolgálattal visszaküldjük Önnek. Már a megrendelés során rögzített árakat alkalmazunk, Önnek csak az alkatrészekért kell fizetnie, sem munkadíjat sem szállítási költséget nem számolunk fel! Ez Önnek több tízezer Forint megtakarítást jelent! A rögzített áraknak köszönhetően tervezhető költségekkel számolhat! 

1.2 Mi a különleges a Dental Plus fiXit szolgáltatásban? 

A Dental Plus fiXit szolgáltatás során Önnek eljutatunk egy eredeti Dental Plus fiXit dobozt, amely az instrumentek biztonságos szállítására szolgál. Ön kiválasztja a Dental Plus fiXit oldalon a rögzített árú szolgáltatást, behelyezi a kézidarabot a Dental Plus fiXit dobozba és kész! Innentől minden a mi dolgunk! Másnap futárt küldünk a kézidarabért. Amint beérkezik hozzánk a kézidarab a munkafolyamatokat a KaVo által kiképzett, több évtizedes tapasztalattal rendelkező munkatársaink, eredeti alkatrészekkel és a KaVo által is jóváhagyott és alkalmazott szerszámokkal elvégzik. Ellenőrizzük, tisztítjuk, szervizeljük és javítjuk a hozzánk küldött eszközöket. Amint elkészültünk a már ismert futárszolgálattal visszaküldjük Önnek az Ön saját Dental Plus fiXit dobozában, amit újra felhasználhat legközelebb. Minden egyes munkára 6 hónap garanciát vállalunk. 

1.3 Miért érdemes eredeti KaVo alkatrészekre figyelni, miközben vannak olcsóbbak is? 

A Dental Plus fiXit kézidarab javításokhoz csak eredeti KaVo alkatrészeket használunk. Ezeket a KaVo kifejezetten a funkcionalitás, a higiéniai biztonság, valamint a tartósság érdekében fejlesztette ki, és szigorú ellenőrzéseknek veti alá folyamatosan. Sok szervízcég alkalmaz utángyártott alkatrészeket az olcsó javítás érdekében. Az ilyen másolt pótalkatrészek kockázatot jelentenek a betegre, illetve a kezelő személyzetre nézve is. Sem a funkcionalitás sem a higiénia nem garantált. Sérülés esetén a javítást végző vagy maga az üzemeltető cégé a felelősség. Amennyiben egy eszközbe nem eredeti KaVo alkatrész került beépítésre, úgy kizárunk minden felelősséget, jótállást vagy garanciát. A fogászati műszerjavítás piaca nagy, és természetesen vannak olcsóbb szolgáltatók is. Az Ön fogászati műszerei és eszközei azonban orvosi termékek, ahol a funkcionalitás és a biztonság a legfontosabb. Ezt csak az eredeti KaVo alkatrészek garantálják! 

1.4 Mit jelentenek a fix javítási árak? 

A rögzített áraknak köszönhetően már a termék beküldése előtt tudja, hogy mennyibe fog kerülni a javítás. Ez Önnek ellenőrízhetővé és átláthatóvá, valamint tervezhetővé teszi a költségeit. A fix árakat úgy számoljuk, hogy Önnek csak az alkatrészért kell fizetnie, a munkadíjat valamint a szállítási költségeket mi álljuk! Bizonyos mennyiség felett pedig jóváírásokat adunk, amit Ön be tud váltani a következő megrendelésekor! A világos és egyszerű, költségbecslési, ajánlat adás nélküli folyamat kiküszböli az időveszteséget, így az eszköze gyorsabban Önnél lehet újra! 

2. Megrendelés menete 

2.1 Hogy küldhetem el a meghibásodott KaVo műszeremet? 

- látogasson el a Dental Plus honlapjára és válassza ki a Dental Plus fiXit szolgáltatás oldalát, - válassza ki a javítandó műszert, a megfelelő hibát majd helyezze a megrendelés kosarába, - az egyszeri regisztrációt követően a megrendeléshez szükséges adatok már el vannak tárolva az ügyfél fiókjában. - néhány másodperc múlva kap egy megerősítő email. - amennyiben rendelkezik Dental Plus fiXit dobozzal, úgy helyezze a dobozba az instrumentet a dobozt pedig a mellékelt boritékba. Amennyiben nem rendelkezik Dental Plus fiXit dobozzal, úgy a megrendelés során van alkalma jelezni, és akkor küldünk egyet. Ezt a dobozt azután többször is felhasználhatja. - amikor elküldi a megrendelését, úgy GLS szállító partnerünk megbízást kap, hogy lehetőség szerint a követező munkanapon vegye át a javítást az Ön rendelőjében. Amennyiben van a közelében GLS átvételi pont, úgy oda is eljutathatja a csomagot. Ebben az esetben elküldjük emailen a cimkét amit a csomagra kell ragasztania. - Minden szállítási költséget mi fedezünk! - Kérjük minden esetben csak az online felületet használja a Denal Plus fiXit szolgáltatáshoz. Munkatársaink örömmel segítenek a szolgáltatással kapcsolatban telefonon is de megrendelést csak online felületen keresztül tudunk elfogadni. 

2.2 Hogyan tudok Dental Plus fiXit dobozt rendelni? 

A Dental Plus fiXit szolgáltatás során ragaszkodunk a Dental Plus fiXit doboz hsználatához annak érdekében, hogy az Ön eszközei biztonságban legyenek. Dental Plus fiXit dobozt igényelhet bármelyik ismert elérhetőségünkön: a Dental Plus fiXit weboldalon, telefonos, vagy e-mail elérhetőségeinken is. Szívesen küldjük önnek a kérése beérkezése után. A Dental Plus fiXit dobozba több instumentet is bele tud helyezni. 

2.3 Milyen kivételek vannak a rögzített ár alól? 

Amennyiben nem észelhető a hiba, vagy csak nagyon kis alkatrészt kell cserélni (pl. tömítő gyűrű), akkor természetesen nem számítjuk fel a rögzített árat. Ebben az esetben csak a Dental Plus fiXit Care csomag árat számoljuk, ami 19.900.- Ft. bruttó. A Dental Plus fiXit Care általában a tisztítást, szétszerelést, hibaelemzést, karbantartást és olajozást, kis alkatrészeket, azok beszerelését, tesztelését és a biztonsági ellenőrzéseket tartalmazza. A másik eset, amikor a kiválasztott rögzített árhoz képest további alkatrészek is szükségesek. Ebben az esetben a javítás megkezdése elött felvesszük Önnel a kapcsolatot és egyedi árajánlatot adunk, vagy kedvező kondícióval tud új instrumentet vásárolni. Amennyiben a vásárlás mellett dönt akkor természetesen semmilyen költséget nem számolunk fel a megrendelt Dental Plus fiXit szolgáltatásra. Abban az esetben, ha nem él a felkínált lehetőséggel, úgy a kézidarab szállítására illetvebe vizsglására egyszeri 9.900.- Ft. díjat számlázunk. 

2.4 Nem tudom melyik terméket válasszam. 

Weboldalunkat úgy alakítottuk ki, hogy viszonylag könnyen be lehessen azonosítani a kézidarabot: turbina, gyorsító (piros gyűrű), 1:1 könyökdarab (kék gyűrű), lassító könyökdarab (zöld gyűrű) (ez utóbbi kettő lehet szerelt illetve levehető fejjel is), egyenes darab illetve sebészeti kézidarabok valamint speciális kézidarabok mint pl. PROPHYflex kategóriák vannak. Ezenfelül feltüntettük minden kategóriában a legismertebb típus számokat: M9000L, E680 stb. Ennek ellenére, ha nem sikerül bezonosítani a rögzített kategóriát, akkor választhatja a Dental Plus fiXit Free szolgáltatás megrendelését is. Ebben az esetben azonban a javítás tovább fog tartani, mert a munkafolyamat megkezdése előtt árajánlatot fogunk Önnek küldeni, amit el kell fogadnia. Amenniben a javítás a Dental Plus fiXit Care szolgáltatás kategóriába esik, úgy nem küldünk ajánlatot (lásd. 2.3 és 2.5 pontok). 

2.5 Mi az a Dental Plus fiXit Care? 

Amennyiben nem észelhető a hiba, vagy csak nagyon kis alkatrészt kell cserélni (pl. tömítő gyűrű), akkor természetesen nem számítjuk fel a rögzített árat. Ebben az esetben csak a Dental Plus fiXit Care csomag árat számoljuk, ami 19.900.- Ft. bruttó. A Dental Plus fiXit Care általában a tisztítást, szétszerelést, hibaelemzést, karbantartást és olajozást, kis alkatrészeket, azok beszerelését, tesztelését és a biztonsági ellenőrzéseket tartalmazza. 

3. Szállítás 

3.1 Hogy történik a szállítás? 

Miután Ön megrendelte a szolgáltatást, mi automatikusan küldjük Önnek a GLS futárszolgálatot felvenni a csomagot. Vállalási időtől függően ez vagy másnap, vagy a következő munkanapon megtörténik. 

3.2 Mikor jön a futár? 

Általában a futárszolgálat 9 és 16 óra között szokott jeletkezni a csomagért. Abban az esetben, ha ez nem tud megvalósulni úgy a futárszolgálat X-szer újra megpróbálja. (?) A németeknél 3x....) 

3.3 Hogyan csomagoljam a kézidarabot? 

A KaVo kézidarabok nagy értékű eszközök, ezért kérjük, hogy a biztonság érdekében az eszközt vagy eszközöket a Dental Plus fiXit dobozba helyezve, a doboz pedig a mellékelt pufi borítékba csomagolva készítse el a felvételhez. Egy bobozba természetesen több insttrumentet is helyezhet. A megjavított eszközök ugyanabban a Dental Plus fiXit dobozban fognak visszaérkezni Önhöz amiben elküldte. Szintén mellékelünk egy G17-es biorítékot, amelybe Dental Plus fiXit dobozt tudja helyezni a következő rendeléskor. Kérjük ne ragasszon semmit közvetlenül a Dental Plus fiXit dobozra, mindig helyezze pufi borítékba a feladás előtt. 

3.4 Feladhatom magam is a csomagot? 

Amennyiben Ön szeretné feladni a csomagot GLS gyűjtőponton keresztül van rá lehetősége, ebben az esetben e-mailben cimkét küldünk, amit Ön kinyomtatva fel tud ragasztani a csomagra. 

3.5 Mi történik, ha nem jön a futár? 

Ilyen esetben kérjük haladéktalanul jelezze felénk a problémát ismert elérhetőségeinken. 

3.6 Elvihetem-e személyesen is az eszközömet Önökhöz? 

A Dental Plus Kft. két irodával rendelkezik az ország területén. Sajnos budapesti irodánkban nem áll módunkban az eszközöket fogadni. Soproni központunkban nem zárkóznuk el a személyes átvételtől, de szívesen küldünk helyi futárt is az instumentért. Azonban minden esetben ragaszkodunk a Dental Plus fiXit doboz használatához, illetve az online megrendeléshez a biztonság, valamint gördülékeny adminisztráció érdekében. 

4. Javítás 

4.1 Kapok értékbecslést? 

Alapvetően a Dental Plus fiXit szolgáltatás a rögzített árakra épül az átláthatóság és a tervezhetőség miatt. Így Ön azelőtt tudja a költségeket mielőtt az eszközét elküldi hozzánk. Tapasztalatunk alapján így az esetek 90%-ban megszűnik a költségbecslés időigényes folyamata. Így Ön sokkal gyorsabban kapja vissza a kész javítást. Két kivétel van: Amikor a kiválasztott rögzített árhoz képest további alkatrészek is szükségesek és a költségek jelentősen meghaladják a rögzített árat. Ebben az esetben a javítás megkezdése elött felvesszük Önnel a kapcsolatot és egyedi árajánlatot adunk, vagy kedvező kondícióval tud új instrumentet vásárolni. Amennyiben a vásárlás mellett dönt akkor természetesen semmilyen költséget nem számolunk fel a megrendelt Dental Plus fiXit szolgáltatásra. Abban az esetben, ha nem él a felkínált lehetőséggel, úgy a kézidarab szállítására, illetve bevizsglására egyszeri 9.900.- Ft. díjat számlázunk. A másik kivétel, ha a Dentl Plus fiXit Free szolgáltatást választotta. (lásd 2.4 pont). 

4.2 Hogyan tudom megerősíteni vagy elutasítani az árajánlatot? 

Az ajánlatunkat e-mailen jutatjuk el Önnek, így egy egyszerű válasz e-mailben meg tudja erősíteni vagy el tudja azt utasítani. Amennyiben nem érkezik válasz az ajánlatunkra, úgy még három alkalommal elküldjük Önnek lletve megpróbáljuk felvenni a kapcsolatot egyéb csatornákon is. Ha végképp nem sikerül kapcsolatba lépni, úgy 14 nap elteltével visszaküldjük és a szállítására, illetve bevizsglás költségeire eszközönként 9.900.- Ft. díjat számítunk fel. 

4.3 Miért kapok több ajánlatot is? 

Egyrészt természetesen, ha Ön több kézidarabot helyezett a dobozba és nem a Dental Plus fiXit szolgáltatást választotta, hanem a Dental Plus fiXit Free-t úgy minden kézidarabra külön-külön ajánlatot küldünk. Ha olyan kézidarabról van szó, amelynek a feje levehető (pl. sebészeti darabok) és a Dental Plus fiXit Free szolgáltatást választotta, úgy külön-külön fog kapni ajánlatot a fejre, illetve a könyökdarabra is. Azonban szeretnénk hangsúlyozni, hogy a Dental Plus fiXit alapvetően a rögzített árú szerviszolgáltatásra épül, hiszen így tudjuk garantáni a gyorsaságot, tervezhetőséget, ami a rendszer alapja. 

4.4 A javított eszköz megérkezése 

A megjavított eszközök ugyanabban a Dental Plus fiXit dobozban fognak visszaérkezni Önhöz a számlával együtt amiben elküldte. Szintén mellékelünk egy G17-es biorítékot, amelybe Dental Plus fiXit dobozt tudja helyezni a következő rendeléskor. 

5. Fizetés 

5.1 Hogy történik a fizetés? 

A Dental Plus fiXit szolgáltatás első igénybevételekor utánvétellel küldjük vissza az eszközöket. Meglévő partnereinknek lehetőségük van átutalással fizetni a megjavított instument átvételét követően. Bizonyos rendelései után különböző jóváirasokat kap, amelyket a következő megrendelésekor érvényesithet.